Heipparallaa ja tervetuloa tähän blogiin!
Olen Roosa, 20-vuotias, viikkoa vaille valmis ylioppilas,
ex-vaihtari ja huono blogien aloittaja. Tämä on järjestyksessä neljäs
aloittamani blogi, joista yhden olen poistanut ja toisen piilottanut. Kolmas
(vaihtovuoden aikainen Roosa maailmalla) on yhä olemassa, ja tätä blogia voikin
tahtoessaan pitää sen itsenäisenä "jatko-osana" - joka toivottavasti
ei jatko-osille ominaiseen tapaan floppaa.
Olisin toki voinut jatkaa asiaa tuohon edelliseen, mutta
halusin hienostella ja pitää vaihtovuoden aikaisen blogin sellaisena
millaiseksi sen aikoinaan pari vuotta sitten jätin.
Lähtö maailmalle on siis toivottavasti jälleen pian edessä.
Tällä kertaa suuntana Eurooppa, tarkemmin sanottuna Iso-Britannia tai Irlanti,
lähdön ajankohtana elo-syyskuun vaihde ja paluupäivä hämärän peitossa. Tällä
hetkellä olen yhteydessä muutamaankin perheeseen ja yritän olla tekemättä liian
äkkinäisiä päätöksiä. Vaihtovuonna perheeni oli... no... vaikea, ja toivoisin
että tällä kertaa minulla kävisi parempi tuuri.
Eipä minulla kai nyt muuta. Aikomuksenani on yrittää pitää
tämä blogi paremmin ajan tasalla (köh, vaihtariblogissani yleisin päivitysväli
taisi olla useammassa kuukaudessa), mutta saa nähdä miten käy!
Ja ehkä seuraavan päivityksen aikoihin tiedän jo tarkemmin
mihin olen menossa... :)
Toivotan teillä hauskaa iltaa tämän höttöisen kappaleen
siivin, euroviisuissa on onneks aina kivoja lauluja!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti