lauantai 28. toukokuuta 2016

Aluksi

Heipparallaa ja tervetuloa tähän blogiin!

Olen Roosa, 20-vuotias, viikkoa vaille valmis ylioppilas, ex-vaihtari ja huono blogien aloittaja. Tämä on järjestyksessä neljäs aloittamani blogi, joista yhden olen poistanut ja toisen piilottanut. Kolmas (vaihtovuoden aikainen Roosa maailmalla) on yhä olemassa, ja tätä blogia voikin tahtoessaan pitää sen itsenäisenä "jatko-osana" - joka toivottavasti ei jatko-osille ominaiseen tapaan floppaa.
Olisin toki voinut jatkaa asiaa tuohon edelliseen, mutta halusin hienostella ja pitää vaihtovuoden aikaisen blogin sellaisena millaiseksi sen aikoinaan pari vuotta sitten jätin.

Lähtö maailmalle on siis toivottavasti jälleen pian edessä. Tällä kertaa suuntana Eurooppa, tarkemmin sanottuna Iso-Britannia tai Irlanti, lähdön ajankohtana elo-syyskuun vaihde ja paluupäivä hämärän peitossa. Tällä hetkellä olen yhteydessä muutamaankin perheeseen ja yritän olla tekemättä liian äkkinäisiä päätöksiä. Vaihtovuonna perheeni oli... no... vaikea, ja toivoisin että tällä kertaa minulla kävisi parempi tuuri.

Eipä minulla kai nyt muuta. Aikomuksenani on yrittää pitää tämä blogi paremmin ajan tasalla (köh, vaihtariblogissani yleisin päivitysväli taisi olla useammassa kuukaudessa), mutta saa nähdä miten käy!

Ja ehkä seuraavan päivityksen aikoihin tiedän jo tarkemmin mihin olen menossa... :)


Toivotan teillä hauskaa iltaa tämän höttöisen kappaleen siivin, euroviisuissa on onneks aina kivoja lauluja!